"

Thomas har været i stand til at flytte grænser for, hvad kommunikation kan. Det har ført til omtale af Royal Greenland langt udover, hvad annoncekroner har kunnet skabe.

 

/  Flemming Knudsen, CEO i Royal Greenland A/S  /

"

Thomas er både marketingstrategi-mand og kreativt udførende. Og han holder, hvad han lover, når han påstår, at han kan lave strategi, hjemmeside, tekst, video og sociale medier, der skaffer markant flere ”kunder i butikken” – ovenikøbet på ret præcist det halve marketingbudget.  

/ Solvejg Krarup, forstander, Livsstilshøjskolen Gudum /

"

Som introvert og ansat i et til tider meget bureaukratisk system kan det være svært at tænke ud af boksen og gøre det ’utraditionelle’ på en måde, så man opnår mest mulig opmærksomhed uden at virke stødende, stiv eller kommunal. Dette har Thomas (mobilvideokurser.com, red.), der har undervist mig blandt andet i livestreaming og videolanceringer på Facebook formået at gøre. 

Thomas’ tilgang – og person – er meget ligetil, og bringer en energi, der krydret med et kreativt islæt gør, at man bliver nysgerrig og tør komme ud af sin komfort zone. Fordi, hvad sker der mon, hvis man engang imellem prøver nye ting af? Thomas har en professionel tilgang til tingene samtidig med, at han er empatisk og nede på jorden. Tre ting, der for mig er væsentlig, når man ikke kun arbejder med digitale medier, men også menneskene bagved OG foran skærmen. Jeg har haft stor glæde af de undervisningsdage Thomas har afholdt, og medgiver ham mine dybeste anbefalinger. 

/ PERNILLE GAARDE, FACEBOOKREDAKTØR & VIDEOAMBASSADØR I REBILD KOMMUNE /

"

Som led i mit kandidatur til kommunevalget i 2013 allierede jeg mig efter anbefaling med Thomas Dahl Nordlund i forbindelse med min valgvideo. Videoen skaffede mit kandidatur til Horsens Byråd maksimal eksponering og bidrog til et solidt valgresultat. Jeg kan varmt anbefale Thomas til andre.

/ Jakob Bille, organisationsudvikler, superliga-dommer og byrådskandidat / 

                                                                                                                             

 "

Hasseris Boligselskab har ønsket at skabe maksimal opmærksomhed omkring to, for selskabet særligt vigtige, begivenheder. Henholdsvis et jubilæum og et åbent hus.

Thomas Dahl Nordlund har været primus motor for pr-kampagnen på tværs af trykte og sociale medier: Strategi, skrivning og udsendelse af pressemeddelelser, annonceudarbejdelse (AD) samt optagelse og produktion af diverse videoer, opslag og begivenheder på Facebook.

Vi har været meget tilfredse med både samarbejde og resultater og kan varmt anbefale Thomas til andre, der ønsker en kreativ og målrettet pr-indsats på tværs af trykte og digitale medier.   

/ Ulrich Thaagaard, direktør i Hasseris Boligselskab

"

Vi tøver ikke med at anbefale Thomas til andre, der har brug for en engageret videoproducent og knivskarp tekstforfatter, der altid fleksibelt, til tiden og ene mand leverer “hele pakken” fra projektledelse, manuskript og optagelse til færdig video og distribution på tværs af digitale medier.

BASF har gennem de seneste år fået øjnene op for videomarkedsførings muligheder for at mindske afstanden mellem kunde og virksomhed gennem troværdig videokommunikation omkring vores viden og produkter. Thomas Dahl Nordlund bidraget med sit flair for fortælling i øjenhøjde med modtageren.

Derudover har Thomas gavmildt bidraget med værdifulde indspark til strategisk eksponering af vores videoer på tværs af sociale medier – hvilket har øget den generelle omtale af BASF, trafikken til vores website og tilmeldingerne til vores nyhedsbrev.

 

/ Thomas Ory Nielsen, Agronomy Manager, BASF  /

 
 

"

Jeg savner at arbejde professionelt sammen med Thomas. Thomas er åben, lyttende, kreativ og et stort talent, når det handler om skriftlighed og den visuelle kommunikation. Samtidigt har Thomas en dejlig humor, som gør at arbejdet bliver let som en leg. Jeg kan til enhver tid anbefale Thomas’ kompetencer til virksomheder, som har brug for en knalddygtig kommunikationskonsulent.

 

/  Jane Kempf Bertelsen, Projektleder, Region Nordjylland  /

 

"

Thomas har bidraget med værdifulde indspark og bidrag til såvel strategiske diskussioner samt ved planlægning og gennemførelse af pr-aktiviteter i forbindelse med events på Nordsøen Oceanarium. Thomas er særdeles målrettet og resultatorienteret med fokus på sammenhæng og synergi mellem pr og markedsføring. Ud fra ovenstående har Thomas, naturligvis, mine bedste anbefalinger.

 

/ Anette Grønhøj Eriksen, Kommunikations- og Marketingchef, Nordsøen Oceanarium og Forskerpark /

 

"

Thomas is a very versatile person, who is able to select, target and finish whatever he embarks on. As a fellow student and today, I have enjoyed following his career in communications, PR, and marketing. He is an innovative and powerful partner in communications, always aiming for excellence. He is a strong believer in dialogue as the foundation of business friendships and costumer-relations. His taylored solutions are his trademark.

/ Loke Emil Petersen, Konsulent, Kompetencehuset Ramsdal /

"

Jeg har to gange brugt Thomas Dahl Nordlund til videoproduktion. I forbindelse med en politisk valgpræsentation ved kommunalvalget 2013 og ved en dækning af skolearrangementet, Åben Skole. Jeg er yderst tilfreds med begge produktioner og kan varmt anbefale Thomas. Thomas er yderst professionel og yder kompetent sparring på dine ideer. Hele kommunikationen fra ide til færdig videoproduktion.

/ Dan Ingemann Jensen, privatskoleforstander /

"

Højkonjunkturerne har skabt boligprisstigninger i Aalborg. Det forklarer dog ikke det pludselige 2017-salg af 16 kommunale byggegrunde i landzonen, plus en lang række privat-solgte huse i kommunens byer og landområder. Jeg er ikke i tvivl om, at kommunens øgede synlighed via Facebook, promotionfilm, destinationsbrandet Triatland Rebild og bosætningsmarkedsføringen i 2017 er den direkte årsag til Rebild Kommunes markante vækst siden 2014. En vækst, der i Nordjylland kun matches af Aalborg. I Nybolig har vi selv oplevet en markant stigende interesse for boligkøb i Rebild Kommune.

/ Inge-Lene Ebdrup, indehaver af Nybolig i Støvring /


"

Thomas har bidraget med gode lytte-evner, stor dedikation til opgaven og har i det hele taget bidraget med sin positive energi gennem alle projektets faser. Vi kan derfor varmt anbefale Thomas til andre, der har behov for kreativ og resultatorienteret kommunikation leveret med indlevelse, godt humør og til aftalt deadline og pris.

/ Malene Vetlejord, Chefdesigner i Powervase

 "

Mr. Nordlund er skæv på den professionelle måde. Han forstår at vinkle en fortælling, så modtageren bliver ramt af ord, der sætter hjerne og hjerte i svingninger. Den entusiasme for sproget, der lyser ud af ham, giver samarbejdet væsentlighed. Det er aldrig ligegyldigt hvilket ord, der benyttes – alt vendes og sættes på den rigtige plads. Så budskabet går ind med fynd og klem!

/ Tommy Wølk, Kommunikations- & marketingschef, Graakjær A/S /

 "

Thomas var en stor hjælp både på det indre og ydre plan. Med formuleringen af vores manifest, gjorde han os skarpere på produktet og dermed markant tydeligere i kommunikationen udadtil.

/ Mikael Valentin, Restauratør, Restaurant RUSK /